21 července

Tyvadooo. Poslední příspěvek 20. března 2015. Ne že bych od tý doby neblogovala. Mám blog. Jsem konzistentní. Akorát je soukromej a maj na něj přístup jen dva lidi na světě, haha (plus nejspíš taky pár zaměstnanců Googlu, kdyby o to stáli). Poslední dva tři měsíce mi hlavou občas prolítla myšlenka na to, jaký by to asi bylo, psát zase někam, kde by si to mohl někdo třeba přečíst. No, je to jiný. Teď to třeba někdo bude moct komentovat a tak, stres. 

Tak co se od tý doby změnilo? 

Jak ta koukám, tenhle blog byl o knihách, což je funny, protože protože už jsem knihu nedržela v ruce tak rok; no, to trochu lžu, ale víte co: 


Tak co se ještě změnilo – změnila jsem práci, StudentMag je passé, teď je tu Skřivánek, kde sedim v kanceláři a piju čaje. Po práci většinou chodim pít čaje někam jinam. Jo a přestala jsem pít hořící alkohol. A alkohol celkově. Kromě piva. A vína. A koktejlů. A alkoholu v želé. Ale jinak jsem čistá. 

Pořád veganka, ale tuhle jsem ve Slovinsku měla dvě pizzy ze sýrem a pak mě výčitky svědomí málem zabily. Jo a halvu z Dhaby pořád jim. A občas croissanty. Tak jedou do měsíce. Ale jinak jsem čistá. 

Tohle jsem začala psát v dost blbou chvíli, protože za chvíli odcházim na pivo s výše zmíněným ptákem. 

Bohemistika mě krutě přestala bavit a v září jdu ke státnicím z frániny a z češtiny půjdu až za rok protože OMG. 

To fakt nemá smysl tohle. On si to možná někdo přečte. JEŽIŠI. 

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

2 komentářů

  1. Jo, on si to možná někdo přečetl, omg :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, už je to tady, kristova noho.

      Vymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com