What z fuck? Aneb co jsem se naučila díky The Voice of France

22 února

V minulém článku jsem se snažila nalhat světu, že při zlézání lezeckých stěn nahrávám vokály na nové album. Lhala jsem. 

Ale. 

Pěvecky se vzdělávám. Strávila jsem totiž několik hodin sledováním The Voice of France (a stihla jsem u toho i napsat seminárku do školy, žádný strachy). Abych z té přehršle prokrastinace neměla výčitky svědomí, dávám teď dohromady seznam věcí, které jsem se díky tomuhle komerčnímu, konzumnímu, nechutnému a zvrácenému (spokojení?) pořadu naučila. (Aneb kamarádka si založila blog a mě tím nakopla k tomu, abych zas internet zaplavovala nepodstatnými kydy a sbírkou gifů.)

1. Předně mě Mika naučil, že když chci nějakou písničku zazpívat doopravdy procítěně a předat publiku emoci, musím zpívat jemu tváří v tvář, ze vzdálenosti asi tak jednoho metru a dívat se mu do očí. TAK JO!

https://33.media.tumblr.com/051cf9fb603fd8cd7b926bcc8572f6d9/tumblr_naacreP20A1rejun1o6_500.gif 

2. Naučila jsem se pár nových francouzských slovíček, a jako, to se počítá. Takže jsem vlastně několik hodin studovala. Jo. Tak to bylo.

3. Mika mě inspiroval i co se módy týče, takže ze mě brzy bude zas o trochu reprezentativnější (a pravděpodobně i androgynnější, lol) osoba. Dík! 

https://surleboutdemalangue.files.wordpress.com/2014/01/the-voice-3-decouvrez-les-premieres-images-avec-mika-video_exact396x294_l.jpg

4. Milé překvapení: zjistila jsem, že v některých porotách umí říct něco konstruktivnějšího než „wow“ nebo „něco tomu chybělo“ (ahoj, Daro). 

5. Dále mě Mikův cute fail naučil, že francouzské ženě nemůžu říct „tu es bonne“. Prý to má nějaký sexuální podtext. Kdo by to řekl. 

http://media.tumblr.com/tumblr_m0udjoc7zt1qb193x.gif

6. Díky The Voice od France jsem objevila naprosto bezkonkurenční libanonskou zpěvačku, při jejímž poslechu se cítím jako žena ve středních letech, která čte všechno od Koránu po Mahábháratu, chodí na kurzy bubnování a čte Coelha (řekněme to jednodušeji, jako moje máma). 



7. Naučila jsem se, že pokud chci po francouzsku vyslovit „the“, stačí říct „z“.

 http://media.giphy.com/media/RKrltyAQXeJaw/giphy.gif

8. Taky jsem si uvědomila, že pokud se někdy rozhodnu jet si zlepšovat přízvuk za hranice, musím jedině do Quebecku. Protože, to, jak tam mluví, to je tak debilní, až se mi to líbí. Je to jako francouzština s britským přízvukem. Nebo jak to popsat.

9. Zjistila jsem, že pokud chcete vyhrát Hlas, Superstar nebo tak něco, stačí být takovým tím dobře vypadajícím týpkem s kytarou a zpívat latino písničky ve stylu Rickyho Martina. 


10. Našla jsem si díky Hlasu Francie dalšího imaginárního člena rodiny. Už několik let je jasný, že Alice Cooper měl být ve skutečnosti můj děda (jen se špatně narodil), teď si ještě přidávám Miku. Jako bratra. Třeba. Chodili bychom do Friends a na Pridy a byli bychom ultimate gay siblings, best in da west a gayest in da club. J'aurais adoré.

http://31.media.tumblr.com/64d895e09213c125b70a2c9eeed44589/tumblr_mwwdla9XV11re0zyqo3_500.gif 

https://31.media.tumblr.com/948c904555a9ffd3f49f4e03b1eea51a/tumblr_mz1jwoPZBk1r4szcho1_400.gif


Co vaše celebrití rodina/manželé/manželky? Na které pořady se díváte, abyste ukojili svou potřebu stalkovat slavné cute osobnosti?

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

0 komentářů

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com