Tak po dvou měsících něco napíšeme, ne (LOL)

20 prosince


Mrzí mě, že jsem v prváku skoro vůbec neblogovala. Teď najednou na svůj první rok na vysoké nemám žádné konzistentní vzpomínky. Jen takové výkřiky. Celkem nezvyk, vzhledem k tomu, že zhruba od patnácti mám zapsanou snad i každou slinu, která mi v noci ukápla na polštář. Najednou se nemůžu sama sebe tázat, co jsem asi tak dělala přesně před rokem. Respektive můžu, ale nebudu si umět odpovědět. Chtěla bych začít zas psát pravidelně, jenže mám dilemčo. Na tomhle blogu, nebo na tom starém? A vidím v tom ještě vůbec smysl? A nejsem už na to stará?

Zimní druhákový semestr byl hektický. Přišel mi snad ještě rychlejší než zimák v prváku. V pondělí jsem končila v osm, v úterý v půl šesté, ve středu v půl osmé a ve čtvrtek zase v půl šesté. Ráno jsem většinou začínala kolem deváté. Vražedné kombo. V prváku jsem začínala většinou v deset a končila tak v pět. Tenhle rozvrh jako by přímo vyzýval k tomu, abych něco pravidelně hákovala, ne? A tak jsem hákovala. Zda se mi to u zkoušek hodně vymstí, to se uvidí. Ale abych byla upřímná, myslím, že to půjde… Máme první den vánočních prázdnin a já se jakože trochu učila a nezahálela. (Nezakřikněme to ale.)

Tohle je moment, kdy jsem se zasekla, protože jsem chtěla začít psát o něčem dalším, co se dělo, ale cítím se omezena kvalitou i kvantitou čtenářů. LOL. Tak úplně nový blog? LOL, na to som moc líný.

Začínám mít takovou mlhavou představu, jak by mohla vypadat moje bakalářka. Sice jsem už podruhé zjistila, že mě překlad asi moc nebaví a že jsem v něm trapně průměrná, ale přece jen bych jako bakalářku ráda psala komentovaný překlad. Proč si komplikovat život bakalářkou na bohemistice, žejo.

Asi před měsícem jsem byla po dlouhé době na koncertě – a jako přísun metalu mi to stačilo asi tak do konce roku. Momentálně se regeneruju z toho poga, které se odehrávalo za mnou, a hojím šrámy (na těle i na duši, LOL). Třeba Christinou Perri, Lykke Li, Siou, Uh Huh Her a tak.

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

3 komentářů

  1. Píšeš, že tě překlad moc nebaví. Baví tě tedy bohemistika více? I když uvádíš, že bakalářku z ní psát nechceš, protože je to komplikované?
    Hezké Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohemistika je od začátku moje priorita a rozhodně mě baví víc, ale mám ráda i francouzštinu... :) On i ten překlad má něco do sebe, jen jsem zjistila, že to není taková prča, jak jsem si to představovala. :D

      Vymazat
    2. K bohemistice také hodně tíhnu, upřímně mnohem více než k cizím jazykům. :D

      Vymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com