Návrat k týmž blogovým časům, s nimiž jsem se kdysi loučila

01 prosince

Pročítajíc svůj minulý blog jsem si uvědomila, jak moc mi chybí deníčkové blogování, jež vesměs nezajímalo nikoho jiného než mě. Och, jak poctivě si trénuji transgresiva a podivná česká pronomina! Týž pocit mám snad pokaždé, když zabrousím na Hello, beautiful numéro un [nymeʁɔɛ̃].

Momentálně jsem nadšená z toho, jak nádherně umělé prostředí plné chytrých lidí vysoká škola vytváří. Proč umělé? Stačí udělat pár kroků mimo akademickou půdu a už jste obklopeni, řekněme, lidmi, s nimiž si nemáte úplně co říct. Abych si procvičila deklinaci nějakého vymakaného pronomina, dodám, že s týmiž lidmi se bohužel občas setkávat musím, ačkoli je tato informace vcelku irelevantní.

Dnes jsem začala psát seminárku na Čtení děl ♥  ♥  ♥


Konec srandiček. Já mám strach ze zkouškového! Závidím jednooborům; mě čeká snad pět tisíc zkoušek. A jako bonus přicházím o semináře z literární vědy a poetiky. Ale co, já mám zas navíc kontrastivní fonetiku a seminář francouzské stylistiky, po němž mám pravidelně chuť na panáka, že ano...

Chci si alespoň v psané formě uchovat ten pocit, jenž mám z prvních měsíců školy. Hrozně mě to baví a myslím si, že jsem si vybrala neskutečně dobře (nepřemýšlím-li o uplatnění, jasňačka). V určitých věcech bohemistika nenaplnila má očekávání, zjistila jsem však, že i to, s čím jsem úplně nepočítala, je super.

Opravte mě, pokud jsem nějaké vychytávky českého jazyka neužila správně. Záleží na tom moje budoucnost. V případě, že si je brzy neosvojím, budu, jak se tak říká, vylita. 

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

2 komentářů

  1. "Vymakaného pronomina" :D Určitě klidně pokračuj v deníčku, ty jsou stejně nejzábavnější... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Deníčky jsou nelepší, co se týká blogů, mám je nejradši. A pomáhají.
    Hodně štěstí ke zkouškám. :)

    OdpovědětVymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com