Ačkoli jsem to ne vždy plánovala...

07 září


Jak mi bylo v létě horko.
Co jsem o prázdninách neudělala, ale chtěla jsem: 

Neprostudovala jsem ani knihu Programování www stránek pro úplné začátečníky, ani Stručnější historii času, ani Záhady A. C. Clarka. Nebyla jsem téměř na žádné kulturní akci. Nenavštívila jsem žádnou památku. Téměř jsem se neviděla s těmi nejbližšími kamarádkami ze střední. Nenašla jsem si brigádu, která by mě bavila. Vůbec jsem netančila a neopila se tak, že bych padala k zemi. Nemluvila jsem francouzsky. Nestala jsem se vegankou. Neochutnala jsem Piña Coladu.

Co jsem o prázdninách udělala, ačkoli jsem to ne vždy plánovala:

Mám najednou spoustu úplně nových kamarádů. Nečekaně jsem spadla do vztahu. Prokrastinovala jsem. Vydělala jsem si pár kaček. Naučila jsem se krájet prosciutto. Naučila jsem se pár slovíček italsky. Přečetla jsem téměř třicet knih (tomu říkám wasted time, ale hlavně že jsem se bavila, že jo...). Naučila jsem se vzít slepici do vlastních rukou (doslova). Mluvila jsem anglicky. Zvykla jsem si spát bez peřiny. Naučila jsem se udělat stojku pod vodou a patlat si celkem obstojně stíny na víčka. Oblíbila jsem si červené víno, Twitter a Instagram.

Co chci udělat v tom zbývajícím měsíci prázdnin: 

Prostudovat alespoň dvě z těch knih o marketingu, které jsem si rezervovala v knihovně. Věnovat se příteli, dokud neodjedu do Prahy (ideálně se jím přesytit natolik, až budu ráda, že můžu vypadnout). Sejít se ještě alespoň dvakrát s Denny a Terkou. Koupit si růžový štětec od Essence a nová sluchátka k MP3. Sejít se s budoucími spolužáky z VŠ, ale netrávit v Praze víc času, než je třeba (užiju si jí až dost). Zařídit si novou občanku. Pochopit a zvládnout zápis rozvrhu. Přečíst Pěnu dní.

To by tak nějak bylo.

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

3 komentářů

  1. Dobrej seznam. Ještě že já nemám žádný plány. Ale gratuluju k novému vztahu a novým kamarádům, to je vždycky fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, ahoj spolužačko! :D Pěnu dní si určitě přečti. Vlastně ti ji můžu zítra přinést ve francouzštině, chceš-li ;) A 30 knih, docela výkon! ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :D Už čtu, jsem někde za půlkou a docela se mi to líbí :). Zatim mi asi bude stačit v češtině, protože toho mám ještě do konce září v plánu víc, ale děkuju, možná toho využiju někdy jindy :)

      Vymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com