Indie, Zlín, Osvětim a Amerika v jednom

03 srpna

Rozjíždím to na Twitteru a Instagramu. Sdělte mi prosím vaše nicknamy, ať mám koho followovat. #socialmediamadness. Nemusíte mě followovat zpět. (Děkuji ale Brabikate, která mě na obou sítích hned začala sledovat. Přece jen nějaký ten follower potěší. :-) ) V prvních dnech budu především spamovat. Ale jsou ty sítě k něčemu jinému než ke spamu? Ukáže čas.

Možná jste si všimli, že už mám Instagram gadget i na blogu. 

Rozhodla jsem se, že se pokusím naučit se líp anglicky. Because, you know, mohlo by se to hodit. Nějaké tipy, jak na to? Pasivní znalost mám (myslím) celkem dobrou. Seriálům, filmům, videím na Youtube rozumím bez problémů. Potřebuju mluvit. Ale kde?

Před chvílí jsem dočetla Zvuk slunečních hodin. Nadšená. Bomba. Jak to, že Androníková popsala genocidu mnohem dojemněji a opravdověji než ti, kdo ji zažili? Možná právě proto, že ji nezažila? Těžko říct. Doporučuji všem, i těm, kteří tvrdí, že už mají knih o pronásledování Židů plné zuby. Já jsem to taky tvrdila. Tohle je ale výjimka. Hlavním tématem není genocida, ale osud rodiny, kterou okolnosti zničily.


Nevím, jak se mi dneska podaří usnout. Všechno kolem snad hoří. A já se roztékám. Sweat apocalypse.

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

0 komentářů

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com