Změnily se mi choutky

04 července

Cítím se provinile vůči svému minulému já. Dnes ráno mi přišel dopis, vzali mě na FF do Budějovic. Bůhví kolik let jsem tak moc chtěla do Prahy, že bych se kvůli tomu rozkrájela. Výsledky z Prahy pořád nemám, ale... Proč mě pořád víc a víc lákají Budějovice? Řeknu vám to. 
  1. Je to pro mě velká neznámá. A tak si nástup na VŠ představuju. Nevyznám se tam, nikoho tam neznám. Byla jsem tam asi čtyřikrát v životě, z toho dvakrát na přijímačkách. Dovolím si tvrdit, že Prahu už docela znám. 
  2. Bydlela bych na koleji. Typický studentský život!
  3. Bylo by to méně hektické než v Praze (aspoň si myslím). Komu co nalhávám? Že miluju velkoměsta? Jasně, na chvíli. Dočasně. Ale mám ráda klid. 
A to je zhruba všechno. V Budějovicích bych měla ty samé obory jako v Praze. Jenže do Prahy jsem chtěla tak dlouho, byla by to zrada! 

Co jinak? Byla jsem na tom Lipně! A byla to jízda. Chtěla bych sem dát nějakou fotku, ale na každé vypadám jako slimák (nevzala jsem si pudr, hm). Po návratu jsem se trochu zděsila, když jsem si uvědomila, že jsem nejspíš vypila víc litrů alko než nealko nápojů... 

What do I stand for? What do I stand for?
Most nights, I don't know anymore...


Taky byste si mohly/i chtít přečíst

4 komentářů

  1. Gratuluju k přijetí! :) Taky mám ráda Prahu a přesto jsem dala přednost malé Olomouci, kde je studentský život v plném proudu. Zamilovala jsem se do ní už když jsem byla na prvních přijímačkách. Jak říkáš, je to velká neznámá. Nové město, noví lidé,.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Takže do Prahy už na sto procent nejdeš? :-/ Já tam půjdu, jestli mě budou chtít... Jen jsem nečekala, že mě nebude tolik mrzet, když mě nevezmou. Nejdřív jsem křičela, jak moc do Budějovic nechci, ale měla jsem to stejně jako ty, na přijímačkách jsem zjistila, že to tam tak děsný není :D.

      Vymazat
    2. Stěhování do Prahy se odkládá na neurčito, ale cítím v kostech, že tam stejně jednou skončím. :)

      Vymazat
  2. Moc ti gratuluju, že tě přijali :) jinak taky mě moc láká kolej :)

    OdpovědětVymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com