PRODÁM knihu Den trifidů (paperback), cena dohodou

28 července

Den trifidů. Kniha o tom, jak stárnoucí mládenec, který si nikdy nedokázal najít holku, potká bezprostředně po katastrofě sexbombu a po pár minutách se do sebe zamilují. Sexbomba, truchlíc nad smrtí své rodiny, se rozhodne zvednout si náladu koupí sexy šatů, kterými mládence potěší. Mezitím za okny pobíhají střílející palmy a všechny postavy teatrálně hovoří o ztracených hodnotách.  

Jen ilustračka, kniha na fotce je Rybí krev
Pro mě jedno z nejhorších sci-fi, pro většinu ostatních milovníků vědecko-fantastické literatury zlatý grál. Je to tím, že autor je Brit, nebo jsme si jen nesedli v časoprostoru? Nebo začínám být na sci-fi moc stará? (To snad ne...) Možná to bylo tím, že po dočtení románu z jihočeského venkova to prostě byla moc velká změna, kterou jsem neunesla.

Čtu jak šílenec (= hodně), pracuju jak šílenec (= jako nikdy dřív). Táborští, přijďte si se mnou pokecat ve čtvrtek, pátek nebo v sobotu do obchodu naproti Střelnici. Budu tam sama a předpokládám, že se budu trochu nudit. Potřebuju ze sebe nějaká slova dostat, ne je jen nasávat. Všechny příběhy, které jsem za poslední měsíc přečetla, už se mi motají dohromady.

Propadla jsem současné české literatuře (což se asi hodí, vzhledem k tomu, kam v říjnu nastupuju). Hájíček, Brabcová, Androníková, Balabán, Kundera (ale to je snad jasný) a nejbližší době Tučková, Šrámková a určitě desítky dalších, o kterých zatím nevím, že si je toužím přečíst. Co jste četli ze současné české? Co doporučujete?

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

0 komentářů

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com