Maturita z matiky znamená, že umím ceny integrovat, ne vracet drobné, přece

20 července

Právě čtu Rybí krev od Jiřího Hájíčka a mám pocit, že jsme si perfektně sedly (kniha a já) v čase. Po tom, co mě přece jen vzali na vysokou, jsem začala trpět předčasným steskem po domově. Po měděných polích za oknem, po trávě, kterou rvu rukama a házím ji na své sourozence, po nočním tichu rušeném jen štěkotem psů, po ránech, kdy mě budí zpěv ptáků a já si představuju, jak je ničím lakem na vlasy a zapalovačem, a navíc máme od středy slepice a to je teprve bomba, dívám se na ně častěji než na televizi. 

Nemám chuť na nic jiného než svalit se na louku se stáčeným červeným z italského obchodu, kde pracuju. Ano, pracuju, ale už teď lituju, že jsem nezůstala jen u šéfování partě vrstevníků a editování jejich článků, protože tak tupá a k ničemu jako včera jsem si už dlouho nepřipadala. 

Ok, mám maturitu z matiky, to ale vážně neznamená, že umím počítat. Maturita z matiky znamená, že umím ceny integrovat, ale ne vracet správně drobné.

The Creepshow mají nový singl s novou zpěvačkou a já jsem zklamaná. Ani ne tak Kendou (přijde mi, že má skoro stejný hlas jako sestry Blackwoodovy), jako spíš písničkou celkově. Takže pokud máte tak jako já chuť na něco v podobném stylu (akorát lepšího), doporučuju The Leopards.


Taky byste si mohly/i chtít přečíst

4 komentářů

  1. Nečekala bych, že by se nám dvoum mohla líbit stejná hudba, ale ta písnička je fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by ne? :) Koukám, že máš na blogu mimo jiné Joan Jett a Litu... Dneska už je neposlouchám tolik jako dřív, ale pořád je mám ráda! :)

      Vymazat
  2. S tím vracením drobných tě naprosto chápu. Radši počítám úplně všechno na kalkulačce (a tím všechno myslím opravdu všechno), protože jsem schopná vrátit lidem o stovku míň než mám. Hlavně že umím derivovat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D. Naštěstí ať vidím kdekoli jakýhokoli brigádníka, je na tom většinou stejně jako já, což mě trochu uklidňuje. Snad nás počítat naučít až život, když na to škola nestačila :D.

      Vymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com