Mluvila jsem s celebritou

16 června

Václav Moravec, který mi na žurnalistice kladl otázky, prohlásil, že nejsem úplně blbá a docela mi to myslí, ale bylo by velmi vhodné, kdybych si doplnila základní fakta. Ten začátek asi formuloval trochu jinak, samozřejmě.

Co jsem si z toho odnesla? Potkala jsem Moravce, hihihihiiiii! Se svými 94 body jsem prý na hraně a mohlo by mi to vyjít. Škoda, že jsem se z ničeho nic rozhodla, že tam vlastně moc nechci. Mám pocit, že se tam nehodím. Nejsem dravá, dynamická, aktivní, komunikativní, reprezentativní, společenská ani pohotová. Jsem pomalá, nerozhodná, váhavá a zadumaná (většinou). Co bych dělala na žurnalistice? Jedna rada do života: naznačit na zkoušce, že vám na výsledku až tak nezáleží, údajně není adekvátní.

Těšila jsem se, až budu mít po všech přijímačkách (byla jsem na sedmi!), ale. Teď je přede mnou zase pusto. To permanentní napětí z různých zkoušek mi na jednu stranu vyhovuje, i když si na něj stěžuju.

Na druhou stranu už nemusím číst knihy jako Média a společnost. Právě jsem zhruba v polovině Konce dětství od mého oblíbeného Clarka. A snad se konečně uvidím s Pomim a Blankou, kterým několik týdnů slibuju, že na ně snad už brzy budu mít čas. Byla jsem tak vytížená. Jako taková malá celebrita.

Pomaturitní večírek byl skvělý, nejen proto, že tam byly koktejlové řízečky, které mimochodem trochu odbourávaly alkohol. Zřejmě ale ne dostatečně, protože si zpětně jako obvykle uvědomuju, že jsem plácala kraviny. Taky nenávidíte, když vám na mysli vytane ta nejtrapnější hláška, se kterou jste se v opilosti vytasili? V takových chvílích bych se nejraději zahrabala do rohu postele a už nikdy nevylezla.

Roztomilé zátiší z uklizeného pokoje.
A ještě jedno, měla jsem chuť fotit.

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

8 komentářů

  1. Při čtvrtečním drink n rollu jsem se asi 3 hodiny v kuse smála slovu DANKAL, přestože jsem vůbec nevěděla, co to je (nevím to doteď :D)
    Ty si hlavně teď užívej relativního klidu, co já bych za něj dala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznej se, že ty jsi zase měla pytel? :D
      Ten klid přijde! Ať se všechny zkoušky povedou nebo ne, klid bude. Na ten je vždycky času dost. :D

      Vymazat
  2. No, jenom strašně málo :D. DANKAL je prý starej typ mobilu :D:D
    PS: 14.8. jsou Hi-Fi zas v Táboře na náměstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neke! Tak tam bych fakt ráda, když teď v Táboře končím, mám pocit, že tam musím ještě rychle na každou akci :D. Jestli budeš chtít přijet, jsi vítána!

      Vymazat
    2. Jenže to je akce ryze Pražská, vůbec ne Táborská :D. Toho 14. vůbec nevím, co budu dělat, možná se ještě pořád šprtat :D. To je pro mě moc daleká budoucnost, nemůžu dělat předem závěry :D. A navíc to posledně (ze strany těch lidí) moc odvaz nebyl :D. Já jdu teď v sobotu na Hi-Fi dvakrát za sebou - odpoledne v Praze a večer v Černošicích :D

      Vymazat
  3. takže taky si po matuře? Gratuluji moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já celkově nesnáším, když si postupně vzpomínám na některý momenty z opilosti. Á, nechci myslet na svojí oslavu, nechci! :D

    OdpovědětVymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com