Fotky od vod

23 června

Co zatím tohle léto dělám? Testuju foťák na novém mobilu. Bohužel se ani z daleka nemůže rovnat tomu starému. Na druhou stranu má internet a když se s ním vytasím na veřejnosti, už nevypadám jako prodavačka ze starožitností...

Letos jsem rezignovala. Minulé léto jsem se chtěla chodit koupat, teď nemůžu jinak. Tvrdila jsem, že nedokážu usnout bez peřiny, letošní vedra mě to rychle naučila. 

A jedu na Lipno, což bych minulé léto taky nechtěla.

Mám najednou spoustu volného času. Píšu si seznam knih, které jsem od konce přijímaček (před deseti dny) stihla přečíst. Už jsem u čísla pět. 





 



Taky byste si mohly/i chtít přečíst

6 komentářů

  1. Ta fotka s tím rákosím je dobrá, připomíná mi náš školní výlet, na kterým jsme se pořád brodili bažinama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a já jsem se v té bažině koupala. :D Taky jsem na takovém výletě jednou byla, na biologické expedici... Každé ráno jsme nasadili holinky a šlo se. :D

      Vymazat
  2. Chtěla bych vidět, jak se koupeš :D:D. Vždyť to neumíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, trochu jo!!! Letos už jsem se byla koupat tolikrát, že jsem se to naučila :D. Ale do hloubky se stejně bojim :D.

      Vymazat
    2. Nevim nevim :D. A kdy se chystáš do Prahy? Já mam teď času dost až do srpna, tak můžeme spáchat zas nějakou klasickou zvířecí párty :D

      Vymazat
    3. Zvířecí párty, yes! :D To bych si dala. Já budu mít čas od začátku července, tak pak!!!

      Vymazat

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com