Životní strasti v plném proudu

26 května

Tak už zítra. Závěr maturitního maratonu. Jsem mnohem méně nervózní, než jsem byla minulý rok před maturitou z francouzštiny, a taky mnohem méně připravená. (Ano, u nás se z francouzštiny maturovalo už ve třeťáku). Možná nejsem nervózní, zato jsem ale neskutečně načuřená, a tak ze sebe na chvíli nechám tryskat emoce plným proudem.
Proboha, proč!!! Doufala jsem, že se na to budu moct dosyta vyspat, nasnídat se, v klidu se oblíknout a namalovat, nikam nespěchat, zhluboka dýchat... Uaaaa! A místo toho musím vstát zase v šest jak debil! PROČ jen musí být to debilní zahájení tak brzo, PROČ nás, odpolední maturanty, radši nenechaj se vyspat! Budu unavená, a ještě navíc nasraná z toho, že jsem unavená. 
Zítra touhle dobou budu mluvit o mondialisation... Nebo o système d'irrigation, o voie de développement autocentrée de type libéral, o aspectes et limites de la puissance américaine, o diversité des espaces d'Asie orientale... Ne, nechci o tom psát. Mám z toho křeče v břiše.

Prozatímní výsledky maturit jsou skvělé. Ze zeměpisu mám jedničku, z češtiny jedničku, z dějepisu dvojku a z matiky trojku. Nádhera! Popravdě, kdybych matiku neměla povinnou, nikdy by mě ani NENAPADLO, že bych z ní dokázala tak dobře (doslova) odmaturovat. Ale když člověk musí, asi zvládne cokoli. Už se mi to několikrát potvrdilo. Byla jsi výzvou, sbohem, matiko! A víš co? Mně se po tobě bude doopravdy, nefalšovaně stýskat. 

Tentokrát to myslím vážně.

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

0 komentářů

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com