Opět se mi špatně mluví česky - letos možná naposledy

22 května

Zjistila jsem strašlivou věc. Kolem čtvrté hodiny odpolední moje pozornost rapidně klesá. Společně s mou výkonností. Musím začít vstávat dřív, makat dopoledne a mezi třetí a čtvrtou končit. Jinak jen ztrácím čas.

Jak se donutit doopravdy něco dělat? Podělte se se mnou o své tipy, já jsem v koncích.

Zkouším novou taktiku - lepím si lístečky s úkoly nad počítač a doufám, že budu mít dobrý pocit, když je budu moct zase odtrhnout. Snad to bude fungovat.

Opět se dostávám do stádia, kdy se mi špatně mluví česky. Musím používat výrazy jako implantovat, developovat, házet strategii, přijít k moci, otevřená ekonomika, autocentrizovaná ekonomika, Maozedong, unie evropská, státy spojený, petrol, fiskální, limitovat, tendence, afirmace, negociace, akcelerace, emperér nebo Ošvic. Jestli se cítím jako debil? Občas.


Taky byste si mohly/i chtít přečíst

0 komentářů

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com