99 let ve 48 hodinách

18 května

Ač se má mysl chtě nechtě potuluje kdesi mezi dekolonizací Indočíny a izraelsko-palestinským konfliktem, přicházím se s blogem podělit o dojmy ze svaťáku n°2.

Celý týden jsem byla překvapivě klidná. Času je přece dost, a navíc mám před sebou přeci matiku otevřenou denně. Že za jedno odpoledne vypočítám maximálně dva příklady je vedlejší. A to ostatní je v pohodě. To bude dávačka.

V pátek jsem začala panikařit. Vzorečky se mi začaly plést, čísla mi skákala před očima a nemohla jsem vyřešit ani blbou komplexní rovnici, na které obyčejně chytám body zdarma. Kromě toho jsem si uvědomila, že plavu i ve všem ostatním - nejen v matice!

A tak nastal intenzivní dvoudenní teror s krycím názvem Pekelné moderní dějiny 1914 - 2013. Devadesát devět let v kostce. Dnes v noci budu ladit detaily. Okolo desáté hodiny večerní se (doufám) přesunu buď na Saharu, nebo do Brazílie. A musím si na pondělí ořezat pastelky, protože nevím jak vy, ale my si u maturity hrajeme mimo jiné na kartografy. Tím "mimo jiné" myslím to, že si hrajeme i na filozofy.

Pokud hledáte někoho, kdo vás bude 24 hodin poučovat, jsem k dispozici. Protože já si v téhle chvíli připadám chytrá jako rádio.

http://img545.imageshack.us/img545/9066/p1190251s.jpg

Taky byste si mohly/i chtít přečíst

0 komentářů

Hodně jste četly/i

Mám instáč

Právě čtu

tohle

Tři truchliví tygři
tagged: currently-reading
La Muerte y Otras Sorpresas
tagged: currently-reading

goodreads.com